miercuri, 22 februarie 2012

Ce se intampla cu noi ?

                  Oare in ziua de azi se pune pret doar pe barfe ,povesti ,bani si pile ?Ciudat cum ajungi sa critici un om ,sa il urasti ,doar din povesti auzite din alte parti .Oare nimeni nu se gandeste ca poate totusi nu e adevarat ?Si ca persoana in cauza ,este animata cu cele mai bune intentii ?Sigur ca nu .Desigur ,ca noi sa ajungem bine vazuti ,si populari in lumea buna ,trebuie sa calcam caractere si lume in picioare ,si sa distrugem viitoare generatii ,care probabil inca nu au apucat calea gresita ,dar din cauza a ceea ce se intampla ,deja sunt cu un picior in groapa .
               Mi-as dori sa pot face si eu asa ...vorbind cel mai serios .Persoanele care fac lucrul asta ,nu au nici un fel de problema ,o duc chiar foarte bine ,si in general viata lor este lipsita de griji .Probabil asa as avea si eu mai multe de castigat ...Dar se pare ca asta nu mi-a fost dat .
              Se pare ca eu sunt o fiinta fara suflet ,fara sentimente ,pur si simplu ,un lucru ,un obiect ,pe care nici nu realizezi ca il detii ,sau poate un bolovan rece ...pe langa care toata lumea trece fara sa-i acorde nici o importanta .Da ,e bine daca asta credeti ,ma bucur ...judecati-ma ,barfiti-ma ,spune-ti una si alta despre mine ...nici macar nu ma obosesc sa va ascult .Am alaturi de mine persoane de calitate ..nu-mi bat capul cu povesti ...chiar exista lucruri mai bune de facut decat sa te bagi in viata unui om ,spre exemplu ,cititi o carte ,v-ar ajuta sa va mai cizelati si sa vedeti ca nu tot ce zboara se mananca .Cat despre cei care cred in povestiile care le aud ,sunteti niste persoane slabe,usor de manipulat ,ceea ce e drept ,este nevoie mare de astfel de persoane ..."umplutura ".Dar va spun un lucru ..."Nu judeca un om ,dupa imbracaminte " ,puteti sa treceti oricand pe langa un geniu ,pe langa o comoara ...camuflata .
            Ei bine nu-mi ramane decat sa multumesc celor care incontinuu vorbesc despre mine ,si celor care au o parere proasta despre mine ,si celor care ma cred ..figuranta ,proasta ..si asa mai departe .Va doresc totul binele din lume ,dar nu uitati ca se prea poate o data ..sa se intoarca roata ,si nu se stie care ,cine pe unde ce ajunge .Sunteti niste persoane foarte importanta ,pentru popularea planetei ,altfel fara voi ma tem ca am fi pe cale de disparitie .Dar totusi un ultim sfat ...serios : cititi  o carte de calitate ,nu reviste cu femei goale .Multumesc anticipat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu